28 Haziran 2012 Perşembe

neden ayrildigimizi anladim la

Share
Turuncu en nefret ettigim renk. Evet turuncu. Hic sevmedim kendisni bi sebebimde yok ustelik. yaz mevsiminin icine aldigi hos bir renk oldugu düşunulur aslinda. Ay ne ayip la "icine almak" flan dedim. pih!! Bu yaz bicogumuza gore gec geldi. bi cogumuzub bi taraflari ise sicaktan pisik olmus durumda. Ben daha tatil muhabbetlerine flan giremedim acikcasi.Ama gecen gunler kadim dostlarla uzun soluklu bir özlemin sonunda. biraraya toplandik yine herkesin dili damagi şişmiş. Anlatacak çok şey birikmis.Gecenin ilerleyen saatlerinde iyice yorulup alkolunde verdigi. cesaret ile herkes icindeki askito siskinligini atmaya karar veriyor. Tam bir "abi seviyrsan git soyle bence " durumlari. E uzun soluklu iliskilerin kadini olarak en merak edilesi hikayeler benden bekleniyor. Hala daha son ayrilik vaka mi inqndirici bulmayan ve "barisirsiniz abi siz" diyen kankalara inat "yok abi bitti diyorumya,niye inanmiyonuzya" diye diye kendimi inandirma cabalarina girerken buluyorum. iste tam o sirada beni o dar alanda yakalayip tam bir "Seviyorummmm uleannnnnn"moduna sokmak isteyen uyaniklardan biri, "bahsi gecen eski sevgili ile unutulmayan sarkimizin ne olduunu soruyor. Ahanda gecenin tum duygusalligini altust eden cevap beden geliyor. "Bizim sarkimiz; muratgilin damindan atlayamadim dökulmus liralarim toplayamadim"

Twitter

Blog Arşivi